Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Каленская В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Каленская В. П. 
Технология развития навыков общения студентов – психологов [Електронний ресурс] / В. П. Каленская // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_24
Проанализировано использование модели ненасильственного общения при развитии различных видов коммуникативных умений. Выявлены возможности применения тренинга по развитию навыков саморегуляции студентов и обретению оптимального решения в процессе общения. Раскрыто введение в практику метода планомерно-поэтапного формирования такой подсистемы условий как смысловая основа сложившегося действия. Отмечено, что планомерно построена схема общения создает условия переориентации человека относительно жизненных ситуаций и отношения к вещам. Эффективность развития навыков саморегуляции повышается при введении ее непосредственно в процесс учебных занятий.Проаналізовано використання моделі ненасильницького спілкування у процесі розвитку різних видів комунікативних вмінь. Виявлено можливості застосування тренінгу з розвитку навичок саморегуляції студентів і віднаходження оптимального рішення в процесі спілкування. Розкрито введення в практику методу планомірно-поетапного формування такої підсистеми умов як смислова основа сформованої дії. Зазначено, що планомірно побудована схема спілкування створює умови переорієнтації людини стосовно життєвих ситуацій та відношення до речей. Відзначено, що ефективність розвитку навичок саморегуляції підвищується за умови введення її безпосередньо в процес учбових занять.Analyzed using a model of non-violent communication in the development of various types of communication skills. Revealed the possibility of applying the training to develop the skills of self-regulation of students and the attainment of optimal solutions in the process of communication. Disclosed an introduction to the practice of the method of systematic stage formation of such a subsystem conditions as semantic base current actions. Observed that systematically built communication scheme creates conditions reorientation regarding human life situations and attitude toward things. Noted that the development of skills of self- efficacy increases when administered directly into the process of training.
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.689 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Рыбалко В. С. 
Особенности развития эмоциональной сферы у младших школьников [Електронний ресурс] / В. С. Рыбалко, В. П. Каленская // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 264-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_64
Рассмотрена эмоциональная сфера как особый класс психических процессов и состояний личности. Раскрыты структура и особенности развития эмоциональной сферы в младшем школьном возрасте. Предложены рекомендации для педагогов и психологов школ по развитию эмоциональной сферы личности.Розглянуто емоційну сферу як особливий клас психічних процесів і стану особистості. Розкрито структуру й особливості розвитку емоційної сфери в молодшому шкільному віці. Запропоновано рекомендації з розвитку емоційної сфери особистості для педагогів та психологів шкіл.The article is dedicated to the emotional sphere as particular category of psychical processes and state of personality. Structure and peculiarity of development of emotional sphere at the primary school age is examined. Recommendations about development of emotional sphere of personality for teachers and psychologists are suggested.
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.287 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського